یکی از روش‌های مشارکت های اجتماعی افراد حقیقی و حقوقی، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات، فروشگاه‌ها و … با موسسه  خیریه باب النجات حضرت علی اصغر(ع) ، استقرار صندوق های  صدقات خیریه در محیط زندگی و کار خود است.صندوق های مستقر شده در محیط فعالیت و سکونت شما نشانه مسئولیت اجتماعی شما است و علاقه شما در ترویج مهر و انسان دوستی در جامعه را نشان می‌دهد و تصویری مثبت را از سازمان و خانه ی   شما در ذهن مخاطبانتان ایجاد خواهد کرد.
صندوق های موسسه خیریه حضرت علی اصغر (ع) در دو نوع  بزرگ(فروشگاهی) و کوچک (خانگی)است که با توجه به محیط خود می توانید نوع مناسب را انتخاب نمایید تا کنون صندوق های بزرگ موسسه در بسیاری از سازمان ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی، بانک ها، مراکز تجاری، مراکز آموزشی-فرهنگی  و … مستقر شده است .
شما می‌تواند برای ترویج این امر انسان دوستانه به سایر سازمان‌ها نیز پیشنهاد دهید که عضوی از زنجیره بزرگ کمک به کودکان بازمانده از تحصیل ،ایتام و خانواده های تحت پوشش خیریه باشند و با دریافت یکی از این صندوق ها این زنجیره را گسترش دهند.

از اینکه مایل‌اید با استقرار این صندوق ها در محل کار و زندگی خود در حمایت از مددجویان خیریه حضرت علی اصغر (ع) سهمی داشته باشید سپاسگزاریم.

نیکوکاران محترم جهت دریافت صندوق صدقات وکسب اطلا عات بیشتر می توانید با شماره ذیل تماس بگیرید.

021-55925762

021-55925765

 

فرم ورود خیریه حضرت علی اصغر (ع)

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

کاربر جدید هستید؟